Oferte Last minute




Sugestii de vacanta
» Sugestii de vacanta



Last Minute
» City Break - Orase europene

Tarife de la 185 /pers, cazare 3 nopti, mic dejun, Avion si taxe incluse!


» Dubai-avion din Cluj/Buc/Budapesta
Hotel Arabian Park 3*
de la 560
/pers/7 nopti/ MD.
 Tarif cu toate taxele incluse!

» Wellness Ungaria-transport individual
Hotel Achat 4*, Budapesta
de la 110
/pers/3 nopti/ HB.

» Tenerife - avion din Bud/Buc/Munchen

Hotel El Medano 3*

de la 575 /pers.7 nopti,HB

Tarif cu toate taxele incluse!


» Gran Canaria - avion din Budapesta/Viena/Germania

Hotel Beverly Park 3*, Playa del Ingles

de la 615 / pers. 7 nopti, HB

Tarif cu toate taxele incluse!


» Maroc - avion din Germania, Viena
Hotel Kenzy Europa 4*
de al 460 €/pers/7 nopti ALL
Tarif cu toate taxele incluse!


» Egipt-avion din Cluj/Bucuresti/ Budapesta
The Grand Hotel 4*
de la 305
/7 nopti/ AL.
Tarif cu toate taxele incluse!

» Madeira- Bucuresti/Munchen, Viena/Budapesta
Four Views Oasis 4*, Canico de Baixo
de la 535
/7 nopti/ MD.
Tarif cu toate taxele incluse!


Oferte Sejururi Exotice 2018
» REPUBLICA DOMINICANA


Tarif: de la 1195 euro/pers/taxe incluse

Hotel 4* cazare 7 nopti/ all inclusive.
Tarif cu toate taxele incluse!


» Ins. Capului Verde
 
Tarif: de la 950 euro/pers/taxe incluse
Hotel 4*, cazare 7 nopti/AL.
Tarif cu toate taxele incluse!



» Sri Lanka


Tarif: de la 705 euro/pers taxe incluse

Hotel 3*+, cazare 7 nopti/ demipensiune.

Zboruri din Cluj, Bucuresti, Budapesta
Tarif cu toate taxele incluse!


» THAILANDA


Tarif: de la 860 euro/pers/taxe incluse

Hotel 4*, cazare 7 nopti/ mic dejun

Zboruri din Cluj, Bucuresti, Budapesta

Tarif cu toate taxele incluse!


» Maldive

Tarif: de la 1090 euro/pers
Hotel 4*, cazare 7 nopti/mic dejun.
Zboruri din Cluj, Bucuresti, Budapesta
Tarif cu toate taxele incluse!





Contact

 / 

Contractul cu turistul


CONTRACT DE COMERCIALIZARE A PACHETELOR DE SERVICII TURISTICE

NR.  / data

  

I. Părţile contractante :

Societatea Comercială SC BEST TRADE S.R.L. , Agenţia de turism SELECT TRAVEL , cu sediul în Cluj - Napoca, str. Horea nr.28/8, Punct de lucru Str. Napoca  nr. 2, Cluj Napoca,  titulară a licenţei de turism nr. 4232 din 17.12.2012, având CUI 19206355 , înregistrată la Registrul Comerţului cu nr. J 12 / 3881 / 2006 , tel: 0264/431532, fax: 0264/560232, Mob. 0728-096135; 0756-102254, email: info@selectravel.ro , reprezentată prin Cosma Oana în calitate de Sef Agentie, denumită în continuare AGENŢIA 

Şi

NumeCumparator ............ Adresa Cumparator  (reprezentata prin) dl/d-na posesor: ..........numere de telefon:  ........        /    , adresa de email: ........  numit/a in continuare reprezentantul/a  turistilor inscrisi in bonul de comanda nr:  NumarFactura, DataFactura ,  au convenit să încheie prezentul contract .

II. Obiectul contractului îl constituie vânzarea de către Agenţie a  NumeProdus  [ ................]    , conform bonului de comanda nr: NumarFactura, DataFactura, inscrise în voucher, bilet de odihnă -tratament, bilet de excursie, anexat la prezentul contract.

III. Preţul contractului este stabilit in EURO sau RON, respectiv: [.....] EURO si cuprinde costul serviciilor turistice efective, comisionul Agenţiei şi T.V.A. Avansul este [.....] euro (cv. Lei =   ...... ), iar plata finala se va face cu 30 de zile inainte de data plecarii, respectiv la data de [.....].

Turistul ia la cunoştinţă faptul ca in caz de nerespectare a condiţiilor/termenelor de plată finala, contractul incheiat se va rezilia pe deplin drept, fara trecerea unui alt termen, fara somatie si fara interventia instantei de judecata cu consecinta pierderii sumelor achitate, daca turistul nu formuleaza in scris cererea de anulare pina la data platii finale. In cazul in care turistul formuleaza cerere de anulare, agentia va percepe penalizari conform capitolului capVI , punctul 1. al prezentului contract..

Plata se poate efectua in euro la pretul din oferta sau in lei la cursul BNR + 2%  diferenta de risc valutar - curs valabil din ziua platii. Daca plata se efectueaza prin transfer bancar, comisioanele de transfer bancar vor fi suportate de catre turist.

IV. Drepturile şi obligaţiile Agenţiei

1. În cazul în care Agenţia este nevoită să modifice una dintre prevederile esenţiale ale contractului, are obligaţia să informeze turistul cu cel puţin 15 zile înainte de data plecării, cu exceptia modificarilor de orar de zbor, sau over booking, care pot sa intervini si sunt communicate agentiei intr-un termen de mai putin de 15 zile inainte de data plecarii.

2. Agenţia poate să modifice preţul contractului, în sensul majorării sau micşorării, după caz, numai dacă modificarea are loc ca urmare a variaţiilor costurilor de transport, inclusiv costul carburantului, ale redeventelor şi ale taxelor aferente serviciilor de aterizare, debarcare/îmbarcare în porturi şi aeroporturi şi ale taxelor de turist ori ale cursurilor de schimb valutar aferente pachetului de servicii turistice contractat.

3. În cazul în care, după începerea călătoriei turistice, o parte importantă din serviciile turistice prevăzute în contract nu este realizată sau Agenţia organizatoare constată că nu le va putea realiza, aceasta este obligată:

a) să ofere turistului alternative corespunzătoare în vederea continuării călătoriei turistice fără majorarea preţului, respectiv serviciile turistice oferite să fie de aceeaşi calitate şi cantitate;

b) să restituie turistului sumele care reprezinta diferenţa dintre serviciile turistice achitate şi cele efectiv prestate în timpul călătoriei turistice;

c) în cazul în care nu pot fi oferite turistului alternative corespunzătoare sau acesta nu le acceptă din motive întemeiate, să asigure fără costuri suplimentare transportul retur al turistului la locul de plecare şi, după caz, returnarea sumei aferente serviciilor neprestate.

4. Agenţia este răspunzătoare pentru buna executare a obligaţiilor asumate prin contract, cu excepţia următoarelor cazuri:

a) când neîndeplinirea sau îndeplinirea defectuoasă a obligaţiilor asumate prin contract se datorează turistului;

b) când neîndeplinirea obligaţiilor se datorează unor cauze de forţă majoră sau unor împrejurări pe care nici agenţia, nici prestatorii de servicii nu le puteau prevedea sau evita (greve, conflicte politice şi de război, situaţii catastrofale, de pericol public, atac terorist, embargou internaţional, precum şi în cazul în care companiile aeriene în mod unilateral stabilesc limite de răspundere sau aduc modificări cu privire la orar sau itinerar, întârzieri în traficul mijloacelor de transport etc.). Modificarile anumitor servicii fata de continutul contractului sunt admisibile in conditiile speciale generate de schimbarile intervernenite in transportul aerian referitoare la compania aeriana, tipul de avion, orarul de zbor sau ruta aeriana, cauzate de imprejurari pe care nici agentia de turism nici prestatorii de servicii nu le puteau prevedea sau evita. Agentia nu raspunde de anumite intirzieri si atentioneaza ca aparitia lor este posibila din motive obiective cum ar fi conditiile meteorologice nefavorabile sau incarcarea coridoarelor aeriene de zbor.

5. Agentia este obligata sa furnizeze in scris turistului, cu minim 2 zile inainte de data plecarii urmatoarele informatii:

a) orarele, locurile eventualelor escale si legaturile; locul ce urmeaza sa fie ocupat de turist in mijloacele de transport incluse in contract, va fi comunicat inainte de plecare de catre prestatorul serviciului de transport;

b) denumirea, sediul/adresa, numerele de telefon si de fax ale reprezentantei locale a organizatoruluisi/sau a detailistului ori, in lipsa acesteia, un numar de apel de urgenta sau orice alta infrmatie care sa ii permita contactarea organizatorului si/sau a detailistului;

c) pentru călătoriile si sederile minorilor neînsoţiţi de părinţi, informaţii care să permită părinţilor stabilirea unui contact direct cu copilul sau cu responsabilul de la locul cazării copilului. Informarea turistului se face prin catalog si pagina web sau prin confirmarea de pe contract.

6. Conditiile si interdictiile, ca si masurile de siguranta, eventualele modifcari in orarul de zbor impuse unilateral de catre companiile aeriene pot influenta programele si excursiile cuprinse in pachetul de servicii turistice prezentate de catre agentie. Acestea constitue cauze incontestabile pentru care Agentia nu este responsabila.

7. Companiile aeriene isi rezerva dreptul de a modifica orarul de zbor daca intervin cazuri de forta majora sau alte situatii imprevizibile si invincibile, situatie in care agentia nu isi asuma responsabilitatea pentru eventualele intirzieri care presupun costuri suplimentare. In situati in care apar anumite modificari generate de situatii imprevizibile in derularea programului turistic, turistul va fi anuntat de indata, agentia organizatoare organizind flezibil acest program.

7. Agenţia poate intermedia la solicitarea turistului - pe lângă serviciile turistice de bază organizate de Touroperator - şi servicii suplimentare: ex. transfer de la aeroportul de sosire la hotel si invers; solicitarea vizei pentru clienti, în aceste situaţii turistul va lua la cunostintă conditiile speciale de obtinere ale acestor servicii, se va asigura ca indeplineste conditiile de obtinere a vizei consultind conditiile MAE (www.mae.ro )

8. Voucherele, biletele de avion, împreunã cu toate documentele necesare, vor fi transmise turistilor dupa caz:

- înmânate de cãtre reprezentantul turoperatorului, la locul şi ora de întâlnire comunicate turiştilor (de regulã la aeroport, cu 2 (douã) ore înainte de plecare);

- transmise prin posta cu confirmare de primire sau personal in agentie;

- prin email sau fax in cazul pachetelor de last minute.

9. Biletele de avion sunt valabile în toate cazurile la clasa turist a companiilor aeriene, atât  pe cursele regulate cât şi pe cele charter. Turistul trebuie sa se prezinte in aeroport cu cel putin 2 ore inainte de ora de zbor. Se acceptã gratuit bagaje pânã la 20 kg  + 5 kg bagaj de mânã pentru fiecare persoanã adultã. Turoperatorul nu îşi asumã nici o responsabilitate pentru depãşirea greutãţii admise.

10. Clasificarea hotelurilor si a mijloacelor de transport corespunde standardelor de clasificare aplicate in tarile in care are loc calatoria sau sejurul si poate diferi de clasificarea din Romania. Repartizarea camerelor se realizeaza la fata locului la  destinatie, de catre reprezentantii hotelului in funtie de disponibiltati. Agentia isi rezerva posibilitatea de a schimba hotelul cu altul de aceeasi categorie sau de categorie superioara, in cazul suprarezervarilor (over booking) sau problemelor tehnice intimpinate la repartizarea camerelor.

11. Informatiile si fotografiile prezentate in catalog sau pe site prezinta si ilustreaza stilul hotelului, caracteristicile generale ale camerelor, imaginile fiind orientative. Camera primita de turist poate sa nu corespunda in toate cazurile cu fotografia din catalog sau de pe site.

Regimul de masa difera de la un hotel la altul; demipensiuse cuprinde mic dejun si cina (bauturile sunt contra cost) iar all inclusive cuprinde 3 mese pe zi, bauturile locale fiind incluse; ultra all inclusive cuprinde in plus fata de all inclusive unele bauturi de import insa acestea nu sunt specificate in oferte decit cu titlu informativ si alte servicii hoteliere.

12. Alte detalii legate de efectuarea serviciilor hoteliere precum programul si oraul de functionare ale piscinelor, aparatelor de aer conditionat, sau alte servicii puse la dispozitie de catre hotel, gratuite sau contra cost, sunt la latitudinea hotelului si se pot modifica oricind in functie de politica hotelului. Informatiile din oferte, cataloage, site cu privire la acestea sunt informative.

13. Excursiile optionale se vor organiza la cererea turistilor, de catre agentia partenera din tara de destinatie in conditiile care vor fi descrise la fata locului de catre persoana ce asigura asistenta turistica (ghid local sau roman).

V. Drepturile şi obligaţiile turistului

1. În cazul în care turistul nu poate să participe la călătoria turistică , acesta poate să cesioneze contractul unei terţe persoane care îndeplineşte toate condiţiile aplicabile pachetului de servicii turistice contractat, cu obligaţia de a anunţa în scris Agenţia cu cel puţin 5 zile înaintea datei de plecare. În acest caz Agenţia reziliază contractul cu turistul care cesionează contractul şi încheie un alt contract cu noul turist. Pentru călătoriile în care mijlocul de transport este avionul, transferul poate fi efectuat numai dacă există posibilitatea transferării locului de zbor. Turistul care cedează pachetul său de servicii, precum şi cesionarul sunt responsabili în mod solidar la plata preţului călătoriei şi a costurilor suplimentare apărute cu ocazia acestei cedări.

Aceasta cesiune nu este posibila in cazul pachetelor de servicii care nu permit aceste modificari cum ar fi unele oferte de eraly booking sau unele oferte speciale, pentru care asemenea modificari presupun o penalizare de 100 %.

2. Turistul răspunde pentru corectitudinea datelor furnizate agenţiei la rezervare (ex.: nume prenume, data naşterii, nr. paşaport, domiciliu etc.), pentru valabilitatea documentelor personale şi pentru eventualele prejudicii cauzate în urma informaţiilor eronate.  Pentru calatorie in tari necomunitare este obligatoriu ca turistul sa aiba pasaport  valabil minim 6 luni de la data intoarcerii in tara si file libere pentru aplicarea vizei, iar pentru tarile comunitare este suficienta cartea de identitate valabila. In cazul calatoriei copiilor monori in tarile comunitare sau extracomunitare, acestia trebuie sa aiba de asemenea pasaport individual sau sa fie trecuti in pasaportul paritilor care ii insotesc. Turistul are obligatia sa consulte conditiile ce calatorie afisate pe situl politiei de frontiera : www.politiadefrontiera.ro. Turistul se obligă să respecte prevederile legale cu privire la regimul paşapoartelor, al vizelor, vama, asigurare de sănătate, etc. Agentia sau touroperatorii nu sunt raspunzatori in cazul in care viza nu se aproba. In acest caz, anularea rezervarii se va face cu penalizari conform contractului. Costurile de prelucrare a vizai sunt nerambursabile. In cazul in care apar modificari in rezervare si se solicita obtinerea de noi vize, se vor percepe din nou costurile respective pentru noua viza.

Prejudiciile cauzate din nerespectarea celor de mai sus vor fi suportate de turist. În cazul în care, din nerespectarea celor de mai sus, turistul nu poate să participe la călătoria turistică, Touroperatorul nu poate fi obligat la restituirea sumelor de bani plătite de către turist. În cazul în care turistul, din vina sa, nu a beneficiat de serviciile turistice la calitatea contractată, nu este îndreptăţit la despăgubiri. Turistul răspunde pentru siguranţa propriilor bagaje.

3. Tarifele pachetelor de servicii turistice sunt calculate in functie de numarul de nopti si nu de zile intregi, avind in vedere faptul ca prima zi si ultima zi a sejurului reprezinta zile de calatorie. In cazul sejururilor de odihna si/sau de tratament cu locul de desfasurare in strainatate, turistul are obligatia sa respecte programul de acordare a serviciilor in statul de destinatie.

În cazul în care preţurile stabilite în contract sunt majorate cu peste 10%, turistul poate rezilia contractul, având dreptul la rambursarea de către Agenţie a sumelor plătite.

4. Turistul este obligat să comunice Agenţiei, în termen de 3 zile calendaristice de la primirea înştiinţării prevăzute la cap. IV pct. 1, hotărârea sa de a opta pentru:

a) rezilierea contractului fără plata penalităţilor; sau

b) acceptarea noilor condiţii ale contractului.

5. In cazul în care turistul reziliază contractul ca urmate a modificarilor clauzelor esentiale sau Agenţia anulează călătoria turistică înaintea datei de plecare, turistul are dreptul:

a) să accepte un alt pachet de servicii turistice de calitate echivalentă la acelasi preţ sau de calitate superioară (caz în care turistul va suporta costurile suplimentare), propus de Agenţie;

b) să accepte un pachet de servicii turistice de calitate inferioară, propus de Agenţie, cu rambursarea imediată a diferenţei de preţ;

6. În toate cazurile menţionate la punctul 5 turistul are dreptul să solicite Agenţiei şi o despăgubire pentru neîndeplinirea prevederilor contractului iniţial, cu excepţia cazurilor în care:

a) anularea s-a făcut din cauza nerealizării numărului minim de persoane menţionat în contract, iar Agenţia a informat în scris turistul cu cel puţin 15 zile calendaristice premergătoare datei plecării;

b) anularea s-a datorat unui caz de forţă majoră (circumstanţe imprevizibile, independente de voinţa celui care le invocă şi ale căror consecinţe nu au putut fi evitate în ciuda oricăror eforturi depuse.

c) anularea s-a făcut din vina turistului.

În caz de forţă majoră, touroperatorul are dreptul de a reţine contravaloarea cheltuielilor aferente pachetului turistic eşuat şi de a returna turistului diferenţa ramasă din suma totală platită.

6. Turistul are dreptul să rezilieze în orice moment contractul in tot sau in parte şi în acest caz este obligat să plătească Agenţiei sumele aferente, conform condiţiilor de renunţare din prezentul contract cap. VI. punctul 1., cu excepţia cazurilor de forţă majoră definite conform legii sau declarate de către autorităţile competente, cazuri în care asigurarea serviciilor devine imposibilă. Dacă turistul solicită schimbarea hotelului, structurii camerelor sau a oricărora dintre servicii, aceasta echivalează cu rezilierea contractului , cu aplicarea penalităţilor legale la momentul respectiv, şi încheierea unui nou contract.

7. Turistul este obligat sa respecte locul, data si ora plecarii, orele de intilnire cu ghizii locali pe tot parcursul defasurarii excursiei, locul, data si ora de intilnire pentru repatriere. In caz contrar, toate cheltuielile care decurg din nerespectarea dispozitiilor mai sus mentionate, vor fi suportate exclusive de catre turist.

8. În cazul sejururilor de odihna si/sau de tratament, turistul are obligatia sa respecte programul de acordare a serviciilor în România, respectiv: în statiunile de pe litoral, cazarea se face la ora 18,00 a zilei de intrare si se termina la ora 12,00 a zilei înscrise pe voucher ori pe biletul de odihna si/sau de tratament; în statiunile din tara, altele decât cele de pe litoral, cazarea se face începând cu ora 12,00 a zilei de intrare si se termina cel târziu la ora 12,00 a zilei urmatoare celei înscrise pe bilet. Pentru cazarile externe cazarea se face de obicei incepind cu ora 14:00 si se incheie la ora 12:00. Pot exista exceptii de regula in functie de specificul fiecarui hotel.

VI. Renunţări/modificări, penalizări, despăgubiri

1. În cazul în care turistul renunţă din vina sa la pachetul de servicii turistice, care face obiectul prezentului contract, sau solicită modificarea rezervării confirmate, ce presupune anularea contractului, el datorează Agenţiei penalizări după cum urmează:

a) 30% din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face cu mai mult de 30 de zile calendaristice înainte de data plecării;

b) 60% din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face în intervalul 16-30 de zile înainte de data plecării;

c) 100% din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face într-un interval mai mic de 16 zile înainte de plecare sau pentru neprezentarea la program .

2. În cazul în care turistul care a intrat pe teritoriul statului în care se realizează pachetul de servicii turistice refuză să se mai întoarcă în România şi autorităţile din ţara respectivă fac cheltuieli de orice natură cu acesta , turistul respectiv are obligaţia de a suporta toate aceste cheltuieli .

3. Penalizările echivalente cu preţul contractului se aplica si în cazul în care turistul nu ajunge la timp la aeroport sau la locul de plecare, daca nu poate pleca în calatorie pentru ca nu are actele în regula sau daca este întors de la granita de catre politia de frontiera.

4. Turistul are obligatia sa depuna în scris cererea de renuntare la pachetul de servicii turistice, cu numar de înregistrare la Agentia la care a achitat serviciile. În caz contrar, cererea de renuntare nu este luata în considerare.

5. Agentia va acorda despagubiri în functie de gradul de nerespectare a obligatiilor din contract.

 

VII. Reclamaţii

1. În cazul în care turistul este nemultumit de serviciile turistice primite, acesta are obligatia de a întocmi o sesizare în scris, clar si explicit, cu privire la deficientele constatate la fata locului, legate de realizarea pachetului de servicii turistice contractat, ce va fi transmise prompt atit Agentiei cit si reprezentantului local al Agentiei, iar în cazul în care nu exista responsabil local, directorului hotelului, directorului restaurantului, iar acesta va întocmi la fata locului un proces -verbal.

2. Atât Agentia, cât si prestatorul de servicii turistice vor actiona imediat pentru solutionarea sesizarii. În cazul în care sesizarea nu este solutionata sau este solutionata partial, turistul va depune la sediul Agentiei o reclamatie în scris alaturi de procesul verbal, în termen de maximum 3 zile calendaristice de la încheierea calatoriei, Agentia urmând ca, în termen de minin 5 zile maxim 30 zile calendaristice (in functie de data la care Agentia primeste respunsul oficial de la colaboartorii in cauza), sa comunice turistului solutia cu privire la sesizarea formulata.

În cazul în care turistul nu respectă termenul şi condiţiile prevăzute pentru depunerea reclamaţiei scrise, agenţia nu este obligată să plătească despăgubiri.

VIII. Asigurări

1. Turistul este asigurat pentru rambursarea cheltuielilor de repatriere şi/sau a sumelor achitate de el în cazul insolvabilitatii sau falimentului agentiei la Societatea de Asigurare Asirom Viena Insurance Group S.A. cu sediul in Bucuresti, sector 2, Str. Bul. Carol I, nr. 31-33  tel: 0040 0216011099, Fax: 0040 0216011288.

2. Turistul îşi asumă achitarea asigurării storno de 1,5% din preţul total al pachetului turistic. Asigurarea storno este reglementată de raportul contractual dintre asigurator şi turist. Turistul va lua la cunoştinţă şi va respecta condiţiile generale privind asigurarea riscului de anulare a călătoriei.

3. Facultativ, turistul are posibilitatea încheierii unui contract de asigurare, care să acopere taxele de transfer, sau a unui contract de asistenţă care să acopere taxele de repatriere în caz de accidente, de boală sau deces , ori a unui contract de asigurare pentru bagaje.

IX. Dispoziţii finale

1. Prezentul contract a fost încheiat în 2 exemplare, câte unul pentru fiecare parte.

2. Comercializarea pachetelor de servicii turistice se va face în conformitate cu prevederile prezentului contract şi cu respectarea prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 107/1999 privind activitatea de comercializare a pachetelor de servicii turistice, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 631/2001, cu modificările ulterioare.

3. Contractul poate fi prezentat şi sub forma unui catalog, pliant sau alt înscris, dacă turistul este informat despre aceasta şi dacă documentul conţine informaţiile prevăzute de art. 10 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 107/1999, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 631/2001, cu modificările ulterioare.

4. În cazul în care unul dintre articolele din contract este declarat nul, restul dispoziţiilor contractuale rămân valabile.

5. Prezentul contract s-a întocmit în două exemplare , câte unul pentru fiecare parte.

 

SC Best Trade SRL

 

Agenţia: SELECT TRAVEL

Turist Nume:

Agent:

Semnatura :

 

 



_________________________________________________________________________________________________

  Plata prin POS la sediile noastre sau la distanta.                 

   

_________________________________________________________________________________________________


    Blog Turistic - Policlinica Cluj  Cazari Maramures - Protectia Consumatorului

Copyright © Best Trade SRL